Prio ett

I en flytt så finns det otroligt mycket att tänka på. Allt skall packas upp och allt skall hitta sin plats. Men alla prioriterar nog ganska olika, störst skillnad är det nog mellan killar och tjejer. I helgen så var Pontus prio ett, internett, datorn, tven. Sen var han nöjd.. Medans mitt prio ett är garderoben. Att få hänga in alla kläderna. Redan i fredags så var de det absolut första jag gjorde. Plockade upp alla galgarna och sedan njöt av att hänga kläderna snyggt och prydligt. Nu tar jag mig en tur då och då in i garderoben och njuter av att ha alla mina kläder samlade på ett och samma ställe igen. LYCKA!



Kommentarer
Richie

Visst är garderoben ett heligt ställe ??



Känslan att allt faller på plats när man packar upp och kläderna hänger fint, ser snygga ut och bara väntar på att användas - de ropar "ta mig ta mig idag !"



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0