En väldigt lång dag

Idag har det varit en helt galen lång dag och det värsta är att den inte är slut än.. Började kvart över nio i morse och tiden bara sniglar sig fram. Jag hade tänkt att jag efter jobbet skulle gå en sväng på stan och kanske hitta något roligt nytt att ha på sig. Men jag har nog ändrat mig, jag ska i stället beställa i från Asos. Jag hittade ju massa snygga toppar förra veckan som jag la upp, så det blir väl någon av dem.


Pontus stannade hemma idag p.g.a sjukdom och det finns inget jag hädre vill än att ligga och kramas med honom hela dagen. I helgen är jag ledig så då blir det kramkalas, det ska bli jätte mysigt. Ikväll ska vi gå och slänga massa skräp, alla kartonger som bara ligger hemma och tar upp en massa platts. Så ska väl jag slänga in en till tvätt med handdukar och lakan så att det slipper ligga på golvet och skräpa. Nu vill jag bara få ordning i lägenheten så att jag kan ta en massa bilder och visa er. Men det blir nog inte försen i mitten av feberuari, soffan kommer nämligen då.

Nu ska jag fortsätta räkna minuterna tills jag slutar.. Är på 112.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0