21 JAN 2011

Äntligen FREDAG!

Veckan har varit lika lång som seg. Jag är helt slut, så här brukar jag inte känna dagen innan ledighet. Kanske är det flytten som påverkar mig eller så är det jobbet som är mer krävande. Men jag tror nog det förstnämnda. Igår efter jobbet så träffade jag min älskade Mia en sväng. Vi gick och spontanshoppade lite. Det kändes ganska så skönt att bara umgås, det är ju inte så ofta som vi gör de nu. Man hinner ju knappt ha ett privatliv när man jobbar. Det blev en tröja till mig från Gina och massa trosor från Lindex.. jag är supernöjd och hade självklart den nya tröja idag. Jag hade även premiär för Conversen, hatar att det är för kallt på vintern. Men jag har bestämt att jag ska köpa ett par i skin/läder eller vad de nu är i. Det kändes i alla fall som vår idag då jag skuttade omkring i skorna. Men min dag började dock inte så bra. Jag hade öppningspass vilket innebär att jag ska va på jobbet halv sju. Jag hoppade på tåget i god tid och satte mig som vanligt och lyssnade på musik. Men vi han bara en station sedan stod vi stilla i Upplands Väsby. Vii hade fått elfel och vi fick inte veta när vi skulle börja röra oss igen. Minutrarna gick och tillslut kom ett extra tåg. Då alla var ombord och dörrarna stängdes så slocknade det tåget också. Det var vagnfel. Jag hade redan börjat inse att jag inte skulle hinna till jobbet och fick ordna så att butiken kunde öppnas på annat sätt. Men fan va surt det var. Jag kom fram 70min senare än vad jag skulle ha varit där och 50min försent till jobbet. Jag kan ju inte direkt påstå att jag har ett kärleksfullt band till SL..

Nu hoppas jag att ComHem-killarna kommer snart och fixar uttaget i väggen så att jag kan åka och handla mat med farfar. Sen ska jag och Pontus hänga med Lisa och Niklas. Vi trivs så himla bra i Rosers!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0