Ljusdal och tillbaka

Det var ju inte många dagar man var hemma eftersom jag jobbar denna helg. Det blev hela en dag! Jag kände mig ganska sliten och trött på lördagsmorgonen då jag skulle upp till tåget. Jag hade ju räknat med att det skulle bli förseningar också denna gång så jag tog ett tidigare. Men jag hade tur och vi gled in i Sthlm precis i tid. Denna gång var det lite fina och nyare tåg vilket jag uppskattade. Det var en dubbeldeckare med stora, breda säten. Jag hade det lyxigt ända till Uppsala då en jätte kvinna satte sig bredvid mig och började bre ut sig åt alla håll. Själv blev man inklämd i ett hörn och var glad att kunna andas :) Jag hade ju Nödutgången precis bredvid mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0