Underbara härliga Lördag

Vilket underbart väder vi har fått, vilket vi självklart förtjänar efter gårdagens snökaos. Själv startade jag dagen med en skön sovmorgon, sov till och med längre än vad Pontus gjorde. Det är så mysigt att vakna till kramar och pussar. I kväll kommer Lisa och Niklas hit och käkar mat, vi ska bjuda på Baconkyckling i cidersås. Det är första gången vi gör det så jag hoppas att det blir gott. Det låter i alla fall gott tycker jag.

Så idag var vi och handlade till kvällen, men vi köpte också en snöskyffel. Vi skulle ha haft den i går.. men nu är vi i alla fall förberedda till nästa storm. Efter lite skottning så satte jag mig på framsidan och njöt av solens varma strålar. Härlig start på helgens ledighet, hoppas att morgondagen blir minst lika underbar. Då blir det en långpromenad för oss..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0