Jag är blind!

Ja det är sant! Jag kommer från och med idag att vara en glasögonorm. MEN jag har väldigt tur för att jag kommer inte alltid att behöva använda dem. Jag ser bara dåligt på långt håll och det är ju inte alltid som man måste vara så klarsynt då. Sen har jag också något som kallas för brytningsfel, men jag är ju inte så insatt i detta än så jag vet inte riktigt vad det innebär. Men jag kommer mestadels att använda mina brillor då jag kör bil, se på tv eller då jag börjar bli trött i ögongen. Så det är ju inte så farligt. Jag är ju inte helt blind :)

Nu återstår ju bara att välja ut det rätta paret.. Vilket nummer tycker du?!



Kommentarer
Lisa

1 eller 4! =)

2011-01-07 @ 15:50:13
Anonym

4 tycker jag. 1an va också helt okej :)

2011-01-08 @ 20:37:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0