HATAR mensvärken!

Jaha! Ja då var den tillbaka igen då, den jävla mensvärken, jag hatar detta! Jag har tagit två TREO men det hjälper inte, det gör lika jävla ont i alla fall. Varför varför varför skall det behöva göra så fruktansvärt ont? Vad är det för fel på mig? Jag vill bara lägga mig ner och dö, aldrig mera vakna bara smärtan försvinner.. Tipsen man får från google.se är ju verkligen värdelösa, jag mår bara illa av tanken på värme, att äta och att träna vore otänkbart i denna smärta, det är ju tillräckligt jobbit att sitta upp. Jag bara väntar på spyan och blodtrycksfallet.. Ni hör ju, det är OTROLIGT synd om mig idag! Jag hoppas att du känner sympati för denna gnällspik/pms-monster.. :) Räknar timmarna tills älsklingen slutar jobba och kommer hem för att trösta mig.



Kommentarer
Sophie

Usch, att du har det så fortfarande. kommer ihåg för länge länge sen(stenhamretiden) använde du inte ngn maskin för det då? Kry på dej(eller vad man nu säger)

kram

2011-01-13 @ 10:17:38
Ida

Haha ja jag provade ju på en maskin där jag fick elektriska stötar av men den hjälpte ju inte.. :( Sen fick jag morfintabletter, och det hjälpte men nu har jag inte haft så ont på något år och så är det tillbaka igen. Det är ju fruktansvärt.. Det positiva är att jag vet att det är över i morgon när jag vaknar.. :)

2011-01-13 @ 10:32:29
URL: http://idazata.blogg.se/
Anonym

visst var det en TENS-maskin? En sån kan man få låna å ha under förlossningar med..^^

Ja, alltid ngt va..tur att du är en positiv människa =)

2011-01-13 @ 11:44:09
Ida

Ja det kanske det hette, jag kommer inte ihåg. Men det blev inte bättre av den i alla fall. :/



Jag är inte så positiv, det är bara för bloggen :)

2011-01-13 @ 12:19:11
URL: http://idazata.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0