What you see is what you get

Detta kan man verkligen säga om vårt för tillfälligt så kallade hem. När Tea var här förra veckan så var hennes reaktion ganska så skeptisk.

- Mhä, vart kan man gå mer då?

Jag började skratta, stackarn tyckte att vi hade det litet. Men jag kan säga en sak, det finns sängplats för tre, det finns (nu) tv och bredband, en stor balkong och det bästa av allt.. Det är mitt i stan! I helgen som var så var även min lillebror här och även om det blev trångt så gick det hur bra som helst.

Detta är taget samma dag som vi flyttade in.. nu sover vi på soffan i stället (den går att fälla ut till en dubbelsäng) Sängen är så mjuk så att vi sjunker ihop i mitten, väldigt obekvämt. Sängen fäller man upp och drar ett skynke över. Väldigt spartanskt med helt perfekt för oss just nu! Tack mamma och pappa för att vi har möjligheten att bo här. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0