Stockholm

Nu går vi snart in i våran andra vecka som 08or, and I kind of like it..

Vi började med att göra entre klockan tolv på natten i Rosersberg. Här möttes vi av lillebror Anton och kusinbarn Mathilda. Vi satt uppe ett tag men både jag och Pontus kännde att sängen väntade. Dagen efter var vi båda lediga och bestämde oss för att göra Rosers. Vi tog lilla gul på en raggar runda och slutade vid slottet. Efter en skön promenad hälsade vi på fåren och åkte sedan hem.

Nu har vå båda börjat jobba och rutinerna börjar rulla på. En halvtimme på tåget varje morgon är inte så farligt men tids pesimist som jag är så åker jag såklart alltid för tidigt. Jobbet är som vanligt förutom att jag är alldeles förvirrad och saknar mina Malmö tjejer. Pontus har det också bra, till skilnad från mig så har han bytt ut sina gammla gubbar till kollegor till tjejer. Snacka om uppgradering :)

I helgen så var vi i Uppsala på fest hos Markus och Anna, Ida och Anders var också med.. Jag hoppar över allt i mitten och sumerar det med en stor vaxfläck på bil rutan. Gissa vems huvud det var?!

Nu ligger vi här i sängen på våra nyinköpta lyx kuddar (500:- repektive 1000:-)

God natt!


Kommentarer
Anders

Förlåt! :( usch, aldrig mer grogg!

2010-09-05 @ 23:22:49
Anna

Hihi, jag vet, jag vet :) Det var riktigt roligt att träffa er :) All cred till dig som orkade vara vaken så länge och sen köra hem fast du jobbat hela dagen också :)

2010-09-06 @ 19:31:09
URL: http://metrobloggen.se/annasvirr
Pontus

Men komigen nu Anders, snart är det helg igen, tagga nu!!:D:D

2010-09-07 @ 11:02:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0