Should I stay or should I go?

Nu står vi för första gången på en hel vecka inför ett vägskäl. Jag tycker att hela sommaren har snurrat kring beslut och ovisshet. Men nu har det varit lugnt tills idag. Dels kan vi inte bestämma oss för om vi skall flytta in till stan i kväll eller i morgon. Ja jag vet att det är ett i-lands problem, men detta är viktiga saker för mig. Det andra beslutet gäller våran lgh i Malmö. Det har komit in ett bud som är långt under det vi vill ha för den. Ska man ta det?! Blir det bättre tider eller är de det här de bästa vi kan få? Ett litet beslut och ett stort. En helt vanlig onsdag.

Annars är jag ledig idag och har som vanligt befunnit mig i städar tagen, farmor och farfar kommer hem i morgon och då vill man ju att det skall vara städat, speciellt eftersom dem är så snälla och låter oss bo här..

Jag har ävrn fått lite kvalitets tid med lillebror eftersom han hade en kortdag i skolan. Det är skönt att ha familjen nära.

Massa pussar och kramar till min Malmö-famlj, nu saknar jag ju er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0