WTF!!!

Vilken jävla skit dag det har varit idag!
Jag började jobba halv sju i morse, var as trött när jag skulle upp och självklart mådde jag lite illa också. Jag pressade en talrik yoghurt innan jag skulle gå och tro mig, det fick mig inte att må bättre. Men jag har varit så hungrig de senaste dagarna på jobbet så det kändes som om jag skulle svälta ihjäl annars :) Till råge på allt så satte min röda vecka igång och magsmärtan tillsammans med den. Hur kul är det på en skala då man skall vara trevlig mot kunder och pms:en sprutar ur öronen på en. Det positiva idag var att jag slutade tidigt.. Men det snöar ju! Kul, ända dagen på flera veckor som jag tar på mig mina vite Converse och då skall jag springa runt i slask. Jag tog också på mig att gå och posta den rekommenderade posten som har legat på jobbet i några dagar eftersom jag i alla fall går förbi där när jag går hem. Men när jag kommer dit så får jag inte skicka brevet med rekommendation fast (!) vi har gjort det sedan i maj.. Nä jag fick gå tillbaka hela vägen (ca 300m) i snö och slask för att lämna tillbaka det på kontoret. Nu är jag äntligen hemma, jag har kurat upp mig i sängen med mjukisbyxor, varma strumpor och godispåsen. Nu skall jag kolla på serier!



Kommentarer
19 år och mamma till William

när du sa att du mådde illa trodde jag att du var gravid :P men sen kom de till röda veckan och då förstod jag haha :)

2010-11-09 @ 15:49:53
URL: http://mittlivv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0