Malmö och tillbaka på en helg..

Fan va med saker vi har!!

Jag är helt död efter denna flytthelg, men nu är vi klara i Malmö.

Vi åkte vid sju tiden på fredag kväll, efter att vi alla hade slutat jobbet. Första anhalten var MAX, det är ju ett måste då man befinner sig på de Svenska vägarna. Vi kom inkrypande i Malmö vid tretiden på natten. Trött och jävliga sprang vi upp till lägenheten för att lägga oss. Det var 3,4°C inne. Ett fönster hade stått uppe i förmodligen minst en månad.. Jag trodde jag skulle dö. Det var bara att sätta på sig full mundering, blunda och drömma sig bort. Jag sov i fyra timmar, sedan var jag så genom kyld att jag vaknade av att jag hackade tänder. På morgonen så ringde vi vaktmästaren som kom och fixade det frysta elementen. Under natten hade temperaturen ökat till 10°C men det var fortfarande kallt. Vi började packa, städa och slänga saker. Vid fem tiden så var vi helt slut. På kvällen gick jag ut med Lina, Salima och Hanna och käkade mat på Vespa. Men redan efter två timmar så åkte jag hem. Jag ville bara sova. Värmen kom aldrig riktigt tillbaka i lägenheten och det var fortfarande kyligt. Vi gick upp idag klockan sex för att packa in allt i lastbilen och städa det sista. Vi kom iväg vid elva tiden, då var det MAX som gällde igen. Resan hem blev oerhört lång och stressande. Snöstorm är kanske inte det optimala vädret då man befinner sig på vägen med en fullpackad lastbil. Men vi han.. Vi anlände till Shurgard i Upplands Väsby vid halv nio. Klockan nio skulle bilden vara åter i Märsta, vi var där kvart över. Markus skulle ta tåget halv tio så farfar skjussade iväg honom medans jag fixade med pappersarbetet på OK. Sedan skyndade vi oss tillbaka till Shurgard och Pontus för att hjälpa honom. Vi måsta vara där ifrån klockan tio.

Nu är vi hemma.. vi ska sova och i morgon är det jobb som gäller. Fem står klockan på, jag gissar på att jag kommer vara död :)

Packning..
Middag med tjejerna :)
Vintervägar..
Här började det snöa riktigt..
Jag började ledsna..
Äntligen Stockholm..
Det blev väldigt fullt i förrådet..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0