Something borrowed

Jag köper ganska ofta kläder till Pontus, men det är inte alltid som han uppskattar min smak och ibland blir kläder bara liggandes i garderoben. Jag tar dessa kläder och använder dem själv, ja de kläder jag kan ha så klart. Ett sådant plagg är t-shirten som jag har på mig idag. En ljus brun och grå randig från MQ. Jag tyckte att den var sjukt snygg då jag såg den i butiken, men Pontus tycker att den sitter obekvämt över axlarna och jag kan absolut förstå honom. Jag har kört den några gånger i torktumlaren och efter varje gång så passar den mig bättre och bättre. Jag älskar den och är glad att Pontus inte vill ha den! :) Så det är ett tips från mig till dig att använd din killes "hat" plagg, de sitter ofta bättre än vad man tror.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0