Is this day over yet?

Då man börjar halv sju på morgonen så kanske det inte är så smart att trötta ut sig på kvällen innan. Men när skall man leva då, två helger i månaden eller?

Mia kom hit i går, vi träna, basta och sola. Ja allt det kan vi göra i våran källare här på Pipersgatan. Jag önskade att jag aldrig behövde flytta och jag önskar samtidigt att detta var en trea på 70 kvm och samtidigt som jag ändå önskar mig massa saker så önskar jag också att det var våran lägenhet. Jag längtar sjukt mycket efter våran säng. Men tillbaka till Mia och mig.. Vi drack även vin samtidigt som Mia fixade sig för att svänga sina lurviga. Själv fastnade jag vid underbar och älskad av alla filmen på tv4. Men jag tvingade mig själv att stänga av vid elva.

Trotts att jag var svinigt trött i morse så tycker jag ändå att jag ser oförskämt pigg ut.. (bilden till vänster) Jobbet var i alla fall slappt idag. Dels var det nästan inga kunder på hela morgonen. Jag tror vi hade 4st i våran kassa på 3 timmar. Men jag har också en elev (väldens bästa) så han får ju fixa det mesta. Man får ju vara med i svängarna i bland, men han klara mycket själv nu :) Jag är väldigt stolt!



Kommentarer
Ida

Haha, tack vännen! ♥

2010-11-14 @ 15:29:26
Matilda

Jag tycker du ser oförskämt snygg ut!

2010-11-14 @ 15:31:38
URL: http://m-a-t-i-l-d-a.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0