900 sidor inredning

Jag älskar mina lediga vardagar. Speciellt nu på hösten då det regnar ute och jag kan kura upp mig i soffan med tända ljus och bara njuta en hel dag. Det är också skönt att kunna vara hemma själv och bara hitta på saker som jag vill göra. Jag kan kolla på vad jag vill på tven, spela min musik, ligga i sägen hur länge jag vill osv. Det samma är det ju för Pontus de helger som jag jobbar, då får han sin egentid. Jag tror att den är väldigt välbehövlig och vi får ju faktiskt längta efter varandra lite och bli lite uttråkade. Speciellt viktigt tror jag att det är när man bor på sådan liten yta som vi faktiskt gör. 19kvm är ingen barnlek och jag tror inte att vi hade klarat det om vi hade varit uppe i varandra hela tiden. Men nog om detta. Idag är Pontus iväg och rider(!) med jobbet, det är någon slags teambuilding dag som dom har. Han åkte redan klockan sju i morse och kommer inte hem förrän i kväll vid nio tiden. Det skall bli så roligt att höra hur det har gått, jag önskar jag kunde vara där och se spektaklet. Själv skall jag lusläsa mina Sköna hem tidningar som har kommit sen vi flyttade upp men som jag aldrig tar mig tid att läsa. Idag skall jag gotta mig i allt vad heminredning handlar om.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0