007 is also gonna die

Stockholm och jag förmodar resten av Sverige är snötäckt och det är bara november. Jag älskar snön, förutom de gånger jag ska sätta mig i en bil och ge mig ut på vägarna. Jag ät alltid så rädd att andra ska halka och att jag hamnar i en olycka på grund av de.. (säkert andra som är rädda för mig också) Men i kväll då vi åker ner till Malmö så kommer Pontus och Markus köra, jag tror inte att det vågar ha mig bakom ratten. Jag vill ju inte häller köra den där monster lastbilen som vi har hyrt. Nu är det bara några timmar kvar tills vi ska åka. Jag öppnade på jobbet i morse och snön lyste upp så fint i mörkret vilket gjorde allt mycket trevligare, jag var inte alls lika rädd som jag brukar vara. På vägen hem så knäppte jag bilden nedan, det är cirka -8°C och luften är alldeles klar (säkert full med avgaser) men ändå klar.

Nu ska jag packa pappa kappsäck.. vad tar man med sig till Malmö när tanken är att man ska ta med sig saker där ifrån? Lite snyggo-kläder för middagen med tjejerna i morgon i alla fall. Bard är bokat på Vespa och det ska bli SÅ gott!



Kommentarer
Anonym

Hälsa Pontus och Marcus att dom måste köra jättejätte försiktigt! & ha en jätte kul helg i malmö! Kramar Mia

2010-11-26 @ 17:24:37
Anonym

Ps! Snygg bild!

2010-11-26 @ 17:25:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0