Världens bästa Mia

Nu är världens bästa Mia hemma. Gud, vi pratade i en och en halv timme idag, vi har ju så mycket att ta igen. Men det var skönt att höra hennes röst och att veta att hon nu är hemma på säker mark. Nu ska vi bara försöka boka in ett datum så att vi kan träffas. ÅÅ hoppas vi hinner träffas mycket i sommar!

Nu sitter jag och gör det sista på uppsatsen, det suger kan jag ju säga för motivationen är lika med noll. Hoppas att det inte blir allt för sen kväll, det tar ju så lång tid att göra illustrationer om man vill få det bra. I morgon blir det stadsbibblan för att lämna tillbaka två kassar med böcker och för att leta upp sidor i en redan återlämnad bok..

Nä nu slösar jag för mycket tid på att sitta här.. jag SKA jobba nu :)

Mina två bästa vänner på besök i Ljusdal..


Kommentarer
Maria

Going! Visste inte att du bloggade, kul att få lite uppdatering via den :) Lycka till med pluggandet, så hörs vi snart igen! Puss&kram /Mia

2010-05-12 @ 11:18:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0