Ny frissad

Nu har jag precis kommit hem efter en otroligt skön eftermiddag på Larson & Lange. Några tusen fattigare också med smakar det så kostar det. Jag köpte nämligen både nytt shampo och balsam, värmeskydd och en plattång. Nu väntar jag på att Pontus ska komma hem med mat för min mage kurrar ihjäl sig.. och så måste jag plugga. Hanna och jag hade handledarmöte idag med Ebba och vi skulle få veta om vi kunde skicka in till examinatorn eller inte. Ebba tyckte att vi hade gjort ett bra jobb men att hon inte var säker på om vi skulle hinna klart allt. Vi utmanar och hoppas på det bästa. Jag vill tro att vi hinner klart!

Hårprodukterna är från Redken och plattången från ghd

Resultatet.. (jag vet att det är en dålig bild)


Kommentarer
Stina

Åh, du måste vara varje frisörs dröm Ida !

Som köper det vi rekommenderar : )

Just nu har du troligen tidernas bästa produkter .. jag har använt den lila serien i över ett år .. men senast för några veckor sedan bytte jag för att prova dom blåa redken .. har redan ångest.

LILA är det bästa !

2010-05-06 @ 17:41:24
URL: http://stinakampe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0