Nagelbitare

Nu är jag och Hanna "klara" med uppsatsen, vilket menas att vi har lämnat in till handledaren och väntar nu på ett svar om det är tillräckligt bra för att skickas till examination eller inte. Vi räknar med att få endel kompletteringar, med vi hoppas att det inte är allt för stora. Så nu sitter jag här och är extremt rastlös. Det känns som om jag borde göra någonting, men vad?! Jag har i alla fall bestämt mig för att gå och träna i eftermiddag, något som jag inte har haft tid med den senaste veckan. Kvällarna har jag i stället spenderat hemma och kollat på The Hills som går på MTV. Nu har jag sett alla säsonger och alla avsnitt.. jag såg de sista i morse. Jag vet inte men jag funderar på att börja kolla på en ny MTV serie nu när jag är så rastlös. Det värsta är att man blir så fast.


Kommentarer
Anonym

Hallå gumman! Varför är det så tyst på din blogg?

Puss Mamma.

2010-05-23 @ 14:56:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0