Mitt hjärta slår för gult, rött och blått

Hela helgen har varit lugn och bra. Det började med middag tillsammans med Lisa och Anders i fredags kväll på Bröderna M. Jag åt en jätte god rödtunga med hummersås och potatis, grymt god och jag rekommenderar den verkligen. Vi fortsatte kvällen på Lilla Torg och avslutade den (enligt tradition) med att Anders och Pontus köper ett Max mål. Jag skulle upp och jobba på lördagen så jag knoppade in redan vid 01.00 och var ganska nöjd med kvällen.

Jag var sjukt trött på jobbet dagen efter och hade en molande mens verk i mage och rygg. (Det är verkligen inte vanligt att jag har det i en veckas tid) Men annars en ganska så händelselös dag förutom att jag var med mina underbara kollegor och att jag, en timme innan stängning fick in två falska sedlar.. detta resulterade med ett polisbesök och att tiden sprang iväg. Det är skönt när man har saker att göra på jobb så att man inte bara sitter av tiden, och tänker på hur mycket i skolan som man har kvar att göra.

Idag träffade vi Lisa och Anders igen, denna gång för brunch på café Ceder som i alla fall jag och Pontus älskar. Grymt god mat och SÅ prisvärt. Men om du går dit så boka bord innan för det är alltid fullt på brunchen. Vi hade det jätte mysigt och pratade mest data spel, eftersom vi båda (Lisa och jag) har varsin data nörd :)
Jag och P funderar på att kanske gå ut och käka i kväll igen för det är så grymt fint väder här idag i Malmö, men först måste jag plugga lite.

Men det viktigaste av allt idag är att Djurgården vann över AIK i derbymatchen med 1-2.. (Pontus är AIK:are.. han är så ägd nu)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0