Last week of May..

Nu finns det alldeles för många hemligheter i mitt liv, och jag håller på att spricka. Jag kan inte skriva om någon ting alls känns det som..

I vilket fall som helst så är uppsatsen snart klar. Jag och Hanna fick tillbaka den i fredags och har lite att komplettera, vilket vi sitter med nu. Men vi kommer att gå upp första juni och det känns grymt bra. Skönt att slippa ha det hängandes över sommaren.

Min vecka är dock fullsmockad med massa saker, vi ska komplettera klart tills på onsdag och skicka in då hoppas vi. På torsdag är det STOR städdag för att en fotograf kommer och fotar lägenheten. Vi vill ju dra norr ut nu och hoppas att kunna lägga ut den snart. Vi ska bra ha jobb först :)

På fredag har jag lovat att jobba några timmar på Forex, Davidshall (kom gärna in) mellan 8-14. Sen måste jag hem för att tvätta och handla. På lördag kommer mamma, pappa, Karin (svärmor) och Peter. Då ska det bli finmiddag (hoppas jag) och Eurovision. På söndag ska vi nog till Danmark och på måndag har föräldrarna konsert biljetter till Steve Winwood och Eric Clapton i Malmö arena. Sen kommer dagen med stort D och vi ska presentera våran uppsats :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, sömn är A och O dessa dagar..

Detta kort togs i Maj 2008


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0