Bomber och ett missat vitlöksbröd

Vi åkte på Lilla Torg i kväll för att vi är så otroligt lata att vi inte orkade göra någon mat. T.G.I fick i stället servera oss och det var grymt gott. Jag beställde en pasta med kyckling och P en burgare. Jag skulle få vitlöksbröd till min mat, men det glömde dem bort och jag också, tills vi skulle betala och vitlöksbrödet stod med på noten. Det kostade bara 3 kr så det var inget att bråka om, men jag vart så fruktansvärt besviken över förlusten. Det hade varit så gott :) Nästa gång ska jag minsann ha mitt vitlöksbröd.

Sen så åkte vi en sväng förbi Hanna och Patrik som har lådor upp till öronen. Dom har varit på IKEA idag så nu börjar lägenheten bli full. Än så läge av bara massa kartonger. Precis när vi kom så kom det plötsligt en kraftig smäll. Inte en smäll som det blir när två bilar krockar eller en punka. Det här va en bomb smäll. När vi åkte därifrån så såg vi vart smällen kom ifrån. Samma område som Hanna och Patrik bor i. Malmö är fan inte säkert!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0