Vig som ett kassaskåp

Idag har jag och Hanna bokat in handledarmöte med Ebba. Klockan 11.00 ringde vi på hennes kontor, men fick inget svar. Vi väntade en stund och ringde på igen, men inget svar nu häller. Nu började vi blå oroliga, men då kom det ett yrväder inspringandes. Hon hade suttit på en föreläsning och lyssnat. Mötet gick bra och både jag och Hanna kände väl att vi fick ut väldigt mycket och blev inspirerade. Vi ordnade en bra tidsplan och bokade in handledarmöten. Allt känns jätte lugnt hitintills..

På kvällen skulle jag fortsätta min "testa på ny träning" vecka och i kväll var det Yoga. Jag trodde inte att jag var så stel som jag faktiskt var. Det kändes lite pinsamt, men det är väl bara att bita i det sura äpplet och gå på passen tills jag också kan fälla ihop kroppen som en fällkniv..

Det var väldigt mysigt i salen, med tända ljus och harmonisk musik. Men jag var dock lite avis när vi var klara med passet på dem som precis var klara med 90min ki box.. fatta vilken träning! Men box blir på torsdag om jag får med Hanna, annars blir det skivstång..




Kommentarer
Bäst-Hanna

Haha, vig som ett kassaskåp. Jag skulle med all säkerhet kunna säga att jag är i samma klass som dig där. Innehar en smidighet som ligger på minus 10. Det blir ingen skivstång för dig på torsdag, Ki Box it is: )

2010-03-17 @ 09:13:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0