No Converse, but Im playing with fire tonight

Idag hade jag och Hanna planerat in att träffas för att börja med projektbeskrivningen inför C-uppsatsen vi ska skriva i vår. 9.30 var jag super trött men satt ändå hemma hos Hanna i navet och försökte tvinga fram krystade meningar. Det gick inte bra, vi gav upp efter två timmar. Hanna gick inte till Patrik och jag åkte på Entré och shoppade lite. Jag var sugen på lite vår känslor och var ute efter ett par svarta Converse. Tyvärr fanns där inga i min storlek, men jag hittade en snygg schal, en svart t-shurt och ett par jeans shorts. Visst, jag kan ju inte använda shortsen än men jag kände att det var lika bra att köpa dom nu innan sommaren kommer för då kommer de med all säkerhet att vara slutsålda.

Tanken var att jag skulle springa i eftermiddag, därför gjorde jag mig aldrig i ordning i morse och har spenderat dagen i mysbyxor. Men när jag kom hem, var jag trött och grymt hungrig. Jag kokade soppa och åt två hårdbrödmackor. Sen fastnade jag vid Jon and Kate + 8, helt galet att först få tvillingar och sedan få sexlingar. Jag älskar barn men jag hade nog aldrig orkat med åtta stycken. Och nu är det så klart Ghost whisperer vilket jag följt i flera veckor nu. Grymt bra, jag mins att det gick på kvällarna förut men då vågade jag inte titta för jag blev mörkrädd. Men det går bra nu när det går mitt på dagen.

I kväll ska jag på ljusparty hos Lina på jobbet. Det ska bli super mysigt och jag längtar jätte mycket. Men först måste jag duscha och hämta Pontus. Nu ska jag koncentrera mig på Ghost whisperer.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0