Urs och fy och tvi och blä

Denna dag har ju absolut inte varit den mest optimala dagen.
Jag vaknade till regnet som smattrade på fönsterrutorna och jag hade absolut ingen lust att kliva upp när klockan ringde, men jag satte på varmt vatten i duschen och skollade min kropp. Så himla skönt var de :)
Smög runt i lägenheten för att inte vecka Pontus, och självklart ville Torpedo leka då.. Varför är det så svårt att vara tyst när man måste?

Vi skulle ju iväg och köpa en resebur till katten för att kunna ta med honom in på planet. Djurkompaniet i Toftanäs har gått i konkurs och hade 50% på allt idag. Dom öppnade klockan 10.00 och vi var där sju minuter över, det var fullt med folk. Helt galet vad folk spenderar pengar på sina djur!

I kväll jobbade jag fram till 19.30 och på jobbet väntade paket sen vi var på ljuspartyt. Nu luktar det grymt gott i lägenheten..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0