Upprörande

Det är så fruktansvärt hemskt.
Igår efter att jag och Pontus hade kommit hem från Lund och middag med svärmor så la jag mig på sängen framför datorn. Som vanligt loggade jag inte på facebook och möts av en grupp invite " VI SOM STÖTTAR LINNEA OCH JENNIFER EFTER ATT SETT UPPDRAG GRANSKNING" Jag går inte med i gruppen på en gång efter som jag är lite skeptisk till grupper på facebook efter Haiti och jag har inte sätt avsnittet. Men jag blev tipsad av en kompis att kolla på avsnittet i SVTplay vilket jag också gjorde. Vad man möttes av så upprörande att jag undrade om det var sant. Men visst är det sant. Självklart gick jag med i gruppen och försöker sprida budskapet, dels för Linneas och Jennifers skull med också för att visa att detta är inte okej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0