Tristess

Du heter: - Ida

Smeknamn: - Ia, från den tiden då jag var Au pair i USA 

Beroende av: - Mobilen

Vad får du oftast komplimanger för: - Mina kläder

Brukar du skratta för dig själv: - Ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: - Ja grymt skönt. Får ladda så gott det går på helgerna inför allt slit på veckorna :) : från Hanna

Var bor du: - Malmö

Trivs du där: - Det är en fin stad, men NEJ.

Äger du några converse: - 3 par. 

Hur svarar du i mobilen: - Det beror på vem det är som ringer

Brukar du komma i tid: - Yes, jag är en evig tidspessimist 

När mår du bra: - Efter träning, i en solstol på en strand och när jag shoppar

Vad saknar du: - Massor, allt som jag inte har

Hade du en bra kväll igår: - Nja den var ganska så seg

När brukar du oftast gå och lägga dig: - 23.00 tiden

Är du blyg: - Ja

Sysslar du med någon idrott: - Nej men jag tränar på Friskis och Svettis 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - Nej 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: - Testa att stå upp och kissa 

Är du nöjd med ditt liv: - Ibland

Vad gör du i morgon: - Har möte på gatukontoret för att sedan spendera eftermiddagen på stadsbiblioteket och sen träna

Vad längtar du till: Tills jag blir mamma

Har du bra vänner och äkta vänskap: - Ja

Tycker du om någon just nu: - Ja

Vilken tid gick du upp idag: - 8.30 för att kissa 

När grät du senast: - Igår när jag kollade på New Moon

Vad skulle du göra om du vann en miljon: - Vet inte

Bär du glasögon eller linser: - Räknas solglasögon? 

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: - Nej

Vill du gifta dig: - Ja

Vill du ha barn: - Gärna tre

Solar du ofta: - När jag har tid

Är du bra på att laga mat: - När jag orkar

Är du flygrädd: - Lite

Hur vig är du: - I samma klass som ett kassaskåp 

Vilken är din favoritglass: - Melon

Tror du på ett liv efter döden? - Jag vill tro

Är du morgon- eller kvällsmänniska: - Morgonmänniska

Röker du: - Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: - 3 - 4 gånger i veckan 

Senaste låt du hörde: - Leona Lewis - I see you


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0