Söndagskväll

Fick precis en puss på pannan utav Pontus. Han sitter som vanligt vid datorn och spelar online spel. Det spelar ingen roll vilken dag i veckan det är, är Pontus hemma så sitter han vid datorn.. geek?!

Själv har jag i alla fall varit ute och handlat mat idag. Det blev takos, vilket är ganska så vanligt hemma hos oss. Pontus klagar ganska ofta på att vi inte varierar våran kost så mycket, men jag är ganska bekväm av mig. Jag behöver inte så stort utbud, bara jag blir mätt. Men maten blev inte så lyckad i dag. Jag hade i för mycket takos krydda på köttfärsen så NÄ det blev, kanske inte pankak, men näst intill.

Nu sitter och läser bloggar som jag brukar göra på kvällarna. Funderar också varför det aldrig är något bra på tven på söndagar. Det är ju då alla program borde vara eftersom det är vilodagen. (?) Konstigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0