Lund

Idag ska jag och Hanna till Lund och titta på en gata... låter ju grymt kul. Men det är undersökning för C-uppsattsen. Solen försöker titta fram mellan molnen och jag vet inte hur jag ska klä mig..

SNART ska vi åka hem till Ljusdal också och sen vidare upp till fjälls. Jag längtar så sjukt mycket. Bara att kunna vara ute i naturen och njuta av stillheten, det är som balsam för kroppen.

Men några dagar kvar är det så jag får längta lite till. Jag jobbade ju i helgen och i går när jag kom hem så hade jag son grym huvudverk att jag inte kunde tänka klart. Jag ville bara sova. Jag har fått så sont nu i huvudet se sista gångerna jag har jobbat och jag fattar inte varför. Jag undrar om det är dålig luft eller om jag bara blir stressad över skolarbetet. Jag vet inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0