Länge sedan nu va?!

Nu har jag varit dålig på att skriva, men jag har liksom inte haft något att skriva och då känns det bara onödigt. Men nu tycker jag mig ha något i alla fall.

Idag har jag och Hanna spenderat dagen på Södra Förstadsgatan för att ställa lite frågor på stan. Lite svårare än vad man kan tänka sig. Vi fick verkligen kämpa men till slut fick vi ihop alt vi skulle. Man har i alla fall träffat en hel del märkliga människor, alla har sin åsikt och alla tror att just dem vet bäst. Men ja ja. Efteråt satte vi oss på Espresso house och tog en fika i solen. Det har ju varit grymt bra väder här i två dagar nu. Både sol och värme, helt underbart. Vi strosade lite i butikerna också, det var helt enkelt en riktigt trevlig dag.

I kväll har jag varit och tränat skivstång och jag tror verkligen att jag kan lägga på lite mer vikter nästa gång. Nu ska jag i och för sig ha ett uppehåll på två veckor eftersom jag kommer vara uppe i fjällen. Men jag får se till att hålla igång även hemma.

Jag tog lite bilder idag, så jag kan dela med mig till er som inte hade sol idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0