I dont want to wake up

Oj i morse var det verkligen svårt att kliva upp. Jag hade inte alls någon lust och det blev inte bättre för att jag hade ställt klockan fel. En timme senare än vad som var tänkt. Jag skulle ha ställt den på halv sju inte 7.30. Det är så lätt att göra det misstaget. Det var tur i oturen att jag "bara" skulle träffa Hanna. I vilket fall som helst så hann jag i alla fall.

Mellan 9.00 och 14.00 så satt vi på Orkanen och arbetade. Vi skrev nästan klart projektplanen för C-uppsattsen, och vi kom fram till en del bra saker. Men när klockan närmade sig två så var jag så grymt hungrig att jag inte kunde koncentrera mig längre, så vi gick till Subway och käkade. Jag har varit sugen på det i flera dagar nu och det var helt underbart gott :)

Ikväll ska jag testa på ett nytt träningspass, Bosu. Det ska tydligen vara bra core träning och det kan jag behöva efter helgens baksmälla och allt. Vi får väl se hur det går för mig och om jag kan hitta några muskler som jag inte trodde fanns.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0