God natt min skatt

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Det blev en sen kväll i kväll med tanke på att jag ska upp och jobba i morgon. Men innan jag åker på jobb så ska Pontus och jag åka till djuraffären och köpa en flygbur till Torpedo. Man måste ju ha speciella burar när man flyger om de ska med in i kabinen och självklart ska han de. Stackarn ska sitta och trängas i en bur som har max höjd på 23cm och bredd på 40cm. Det är tur att man bara är i luften ca 50 min. Självklart har vi med hans stora bur så att han kan krypa in i den efter flygningen.

Jag har också kollat på Let's Dance och jag blev lite besviken när inte Claudia Galli vann, men jag har ifs inte kollat alls på programmet i övrigt så jag ska inte säga så mycket. Efteråt strimade jag Grey’s Anatomy från cucirca.com men eftersom dem ligger före så ska jag inte avslöja något..

Nä nu är det verkligen dags för sängen. SOV GOTT!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0