Forex hela dagen

Min dag började som jag skrev med att tvätta och springa i trappor upp och ner. Den slutar nu i soffan med skön musik och en godispåse. Där i mellan har jag suttit på Forex och växlat danska löner och betalat högvis med räkningar. Till skillnad från många andra så tycker inte jag längre att det är jobbigt med OCR nummer.. det är väl en arbetsskada man kan dra nytta av :)
Men nog blir man allt ganska trött i skallen efter alla siffror och jag är mäkta stolt över att jag inte hade en krona fel i kassan. Det brukar alltid slå på något. Men idag har man haft skärpan inställd och dagen gick galant. Fort gick den också. Eftersom det var så mycket kunder att man inte hann att kolla på klockan. Vips så var klockan nio och Terese och jag fick gå hem.

Mina fina kollegor, Kassem, Lina och Veronika 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0