Finally

Jag har varit runt i Malmös alla skobutiker, men överallt är dem slut.. svarta Converse i stl. 37,5. Tillslut orkade jag inte längre leta utan beställde ett par från Nelly.se, där har dom dem minsann :)
Jag trodde jag skulle få dem i morgon, men så när jag skulle springa till träningen så såg jag att talongen låg i postfacket. Jag blev såklart jätte glad och stoppade den i jackfickan. Men när jag kom till Nallens Livs för att hämta ut mitt paket så låg den inte kvar i jackan. Jag letade lite förtvivlat efter den i bilen och i väskan, men jag kunde inte hitta den. Jag chansade och gick in och frågade om jag kunde få ut mitt packet ändå. Men butiksbiträdet sa att det inte är kopplat till namnet utan till numret på talongen. Jag såg lite ledsen ut och var påväg ut, då frågar han vart paketet kom ifrån och efter lite letande så hittade han de. Jag har nog aldrig varit så glad. När jag hade parkerat hemma och var påväg ut från bilen så vad ser jag inte då om inte talongen som ligger på golvet. Nu känner jag mig riktigt dum.. men jag fick mina skor och jag vet absolut vad mina fötter ska få svida i sig i morgon :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0