Dont tell Cameron

Jag älskar programmet Svenska hollywoodfruar. I kväll är det premiär för andra säsongen och självklart är Maria Montazami min favorit. Hennes sävliga svengelska är underbar, och hennes inrednings tipps är utomordentliga. Även om Maria och jag har väldigt skilda åsikter om inredning så har hon ett och annat att komma med. Hennes tofsar som hon hänger överallt är ju bedårande så amerikanskt. Det är härligt också att hon har totalt kontroll på hur mycket hon spenderar, men det är lite oklart om det är Cameron som stoppar henne eller om hon faktiskt har fötterna kvar på jorden.

Tröttsamt att Ankan ska vara med och "gäst spela" i programmet också. Att den människan som är så lätt att genomskåda får så mycket uppmärksamhet i svenska medier. Men dock gillar jag hennes styrka, hon kan använda vilka fula ord hon vill, de visar bara hennes negativa sida. Men hon är stark i det hon tror på, men det kan ju också vara naivitet..

De nya fruarna kan jag inte än sätta fingrarna på och kommentera. Men den nya säsongen värkar minst lika rofylld som den första.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0