Danskt lexikon.. någon?!

Torsdagskväll = dödens kväll. Ki Box passet var jobbigare än vanligt och det kändes som om jag skulle svimma för varje ny övning vi gjorde. Just nu hatar jag Stefan men älskar honom på samma gång, det finns ingen som kan peppa en till att ta kol på sig själv som han kan. Jag fick också beröm av en kille för att jag peppade honom så bra. sådana saker är alltid lika roliga att höra :)

I morgon har vi seminarium (det sista seminariet någonsin) och vi ska opponera på varandras projektbeskrivningar. Det är bara de att en tjej i klassen är dansk och hon skriver på danska, SÅKLART! Hallå!? vi är i Sverige, jag kan inte läsa danska :) Försökte ringa pappa för att se om han kunde översätta, men jag fick inget svar så jag antar att han står och hamrar i badrummet (äntligen ska det renoveras)

Hårda tränaren Stefan på Friskis & Svettis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0