Bloggdesigne

Idag har jag varit och käkat brunch på Café Ceder tillsammans med Pontus, Lisa och Anders. Eftersom jag Inte gillar att stå och vänta på att få ett ledigt bord så hade jag självklart ringt och bokat ett bord för fyra klockan 12.00. Det var tur, för som vanligt var det fullproppat med människor. Jag börjar bli rutinerad.

Men redan efter en timme så blev vi mer eller mindre bortschasade av servitören, rättare sagt kom han och  frågade om vi var klara snart för det stod folk och väntade. Vi gick..

Resten av dan har jag spenderat framför den här dumburken. Som mamma påpekade när man var liten så kommer mina ögon snart vara fyrkantiga. Men jag har försökt bygga om bloggen, försökt med alla koder och mallar och skit. Jag är faktiskt nöjd, än så länge.

Nu ska jag surfa lite mer innan sängen ropar. I morgon ska jag till skolan igen och förbereda inför Bokorridoren. Tisdagen kommer att bli spännande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0