Bibblan

Idag har jag och Hanna haft möte med Peter på Tafikregleringen och det gick bra. Han var trevlig och det kan nog bli ett bra samarbete. Efteråt satte vi oss på stadsbiblioteket för att gå igenom vårt arbete, det blev dock lite planering och ganska mycket skitsnack. Vi får bättra oss på den biten :)

Eftersom snön smält bort och våren faktiskt är här så rotade jag fram cykeln från förrådet i morse och upptäckte till min förfäran att det var punka på däcket. Tur att vi hade en cykelpump och att det bara var en pyspunka. Men jag åkte i alla fall in till cykelaffären och där hjälpte en trevlig och flörtig ung kille mig. Det tog ca 5 min sen var min cykel som ny och jag gav mig ut på nya äventyr.. eller rättare sagt till Pontus jobb för att låna toan (stadsbiblioteket tar 5kr för ett besök) och för att byta cykelnycklarna med bilnycklarna. Min plan var att åka och handla vilket jag också gjorde, det konstiga var att i kassan satt en tjej som jag tyckte att jag kände igen hemifrån.. Konstigt.

Nu ligger jag här hemma på soffan och ska börja skriva om bilhistorien i Malmö och sen ska jag iväg och träna Bosu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0