Sex and the city 2

De flesta skulle babbla på om alla snygga kläder, väskor och skor i filmen.. men inte jag. Anledningen är att jag faktiskt inte kan. Dels för att jag beundrade alla möbler mer men också för att jag inte fattar kläderna. Jag antar att jag inte är någon fashionista, eller ja rättare sagt: Jag vet att jag inte är någon..

Men filmen var grym, jag bryr mig inte om all kritik den har fått, jag fick en riktig girl-power känsla precis som förra filmen gav. Jag hoppas absolut på en tredje film.

Empire State of Mind - Jay-z feat. Alicia Keys


Kommentarer
Emelie Stenberg

Hej1 Kul att du har en blogg. Det visste jag. Jag hoppas också på en 3:e film! Denna var verkligen så himla rolig! :)

2010-06-11 @ 09:33:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0