Sangria natten lång

Igår efter sista redovisningen var klar så åkte jag in på stan för att utöva min största hobby, vilket är att shoppa. Jag träffade Elin och Lisa vilket resulterade i en lunch på Mc-donalds. Solen lyste och studenternas visslor tjöt i örnen, sommaren är verkligen här nu.

På kvällen var en middag inbokad med klassen, en grymt trevlig kväll och bra avslutning på tre år. Jag körde cola till middagen, men när vi satte oss på lilla torg kunde inte häller jag stå emot alkoholens förtrollande sinnesro-effekt och delade en kanna sangria med Jenica och Molina. Det var min första sangria och jag har en känsla av att denna sommar kommer att färgas av en röd härlig berusande dryck.

Solen lyser idag också och jag ska ner på stan för en frukost i solen. Jag har sikte på en tonfisk-sub från Subway. Jag ska nämligen jobba klockan 11.00 och det är en fördel att magen är full när man ska räkna pengar.

Dagen till ära har jag mina jean-shorts från Ginatrico
En blå kofta från flash som jag fick av mamma i helgen
Solglasögon från Rayban och svarta sköna converse


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0