Regnet fortsätter att ösa ner

Idag hade vi hoppats på sol eftersom det är Chantals sista dag här i Malmö. Men regnet fortsatte att ösa ner. Vi tog en lång sovmorgon till klockan 12.00 sen tog vi bilen och åkte en sväng längst kusten. Bland annat åkte vi förbi Smygehuk vilket är något av en turistattraktion eftersom det är Sveriges sydligaste spets. Men jag hade hoppats att vi hade kunnat ta tramp båtarna i kanalen som går runt Malmö, men icke.. är det inte Pontus så är det vädret som stoppar mig. Nu ska vi snart åka ner på stan för att träffa Lina och Terese, vi ska se Sex and the city 2, jag har hört att den inte ska vara så bra men jag hoppas ändå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0