Mi amiga mexicano

I morgon kommer min vän Chantal, hon är från Mexico och vi träffades i USA när vi båda var au pair där. Nu är hon i Sverige för att träffa sin vän (när hon åkte hit så var det pojkvän). Så veckan är ganska planerad, vilket är både bra och dåligt då tiden både går fort tills vi ska åka hem, men också för fort så jag vet inte om jag hinner göra allt jag ska innan vi ska åka. Vi ska i alla fall börja med en grillkväll hos Hanna och Patrik, Cissi (Hannas kompis) är också och hälsar på så det ska bli roligt att träffa henne. På onsdag ska vi luncha med Elin och Lisa för på måndag åker Elin till England över sommaren, och på torsdag ska vi med Lina och Terese på Sex and the City 2.

Nu ska jag zappa lite på teven och sen ska jag gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna för att krypa ner i sängen och sova.. det ska bli SÅ skönt! God natt


Atl 2006, jag till vänster och Chantal högst upp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0