En eftermiddag med världens bästa Sabine

Prisa skatteåterbäringen! Jag bokade så klart in en tid hos Sabine på Larson & Lange. Utväxten på håret började bli ALLT annat än diskret så ett besök var oundvikligt, vilket jag inte har något emot eftersom det bästa som finns är att gå till frisören. Trotts min vaga beskrivning av hur jag ville att håret skulle se ut så lyckades Sabine träffa mitt i prick. Nu är jag super snygg.. love it!

Ikväll blir det hemma gjord pizza och mys i soffan med tre filmer och chips. Jag älskar fredagar, speciellt de som startar semestern!



Kommentarer
Mamma

Snygg brud!!!

2010-06-13 @ 17:58:19
Anton

shit, du påminner jättemycket om mamma på detta kort!

2010-06-13 @ 18:48:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0