13 juni och min födelsedag

Klockan 6.30 vaknade jag, då hade jag kanske sovit i ca 3 timmar. Klockan 7.00 hade vi tvätt tid eftersom vi skulle åka hem till Stockholm och Ljusdal dagen efter och vi fick inte tag i någon annan tvätt tid.. typiskt. I nästa lgh ska det finns disk och tvätt maskin! I vilket fall som helst så var jag helt slut och fortfarande lite full. Jag gick och la mig i soffan. Klockan 8.00 gick jag upp och började tvätta. Fy fan va skit jag mådde! Jag slängd i mig Resorb :)

Men så efter några timmar och några vändor tvätt så piggnade jag till och då vaknade Pontus också. Han sprang ut i bilen och kom ganska så snabbt upp igen med nybakat bröd, tårta och presenter (det var ju ändå min födelsedag) Efter en god frulle som gav massa energi så åkte vi på Mobilia för att uträtta lite ärenden. När vi kom hem så deckade vi i soffan i någon timme innan det var dags att göra sig i ordning inför kvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0