12 juni 2010

I lördags så hade Hanna och Patrik inflyttningsfest. Självklart var jag och Pontus där (tillsammans med massa andra). Jag gick loss på en Red Gold blandad med Sprite vilket jag absolut kan rekommendera. Nackdelen var att det smakade som sockerdricka och det slutade med att jag blev ganska så prutt-full.

Det blev även skön sång efter klockan 00.00 eftersom det då var min födelsedag. Herregud, det var nog tur att Pontan och jag gick hem när vi gjorde de. Jag var så grymt bakis efteråt..

Kameran var med hela kvällen och vi tog många bilder men bara några blogg vänliga...

Världens vackraste värdinna, Hannapanna..
Det var fotboll på tv, England vs. USA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0