29°C inne

Är det bara jag som håller på att förgås i värmen? Jag gissar på N E J..

Som jag har skrivit tidigare så är jag inte emot värmen O M jag får ligga på en strand och njuta av den. Nu bokstavligt talat rinner jag bort. Jag har jobbat som vanligt idag och slutade 16.30, väldigt skönt att inte jobba kväll.. men det är sjukt varmt ute och det var lagom jobbigt att cykla hem i hettan dessutom. I kväll ska Pontus och jag gå på Möllan och käka, jag gissar att det inte finns någon mening med att snygga till sig allt för mycket då jag tar för givet att vara svettig igen så fort jag kommer utanför dörren. Vi sitter här som två muppar med varsin dator och fläkt och önskar det vore vinter, vi har 29° i lägenheten. Är det normalt?!

Marie kex och Bacardi är ett måste i hettan..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0