Min idol

Enligt mig är Shakira den vackraste kvinnan i världen. Hon är kvinnlig, tränad och självsäker. Hon gör ju grymt bra musik också. Är det någon jag skulle vilja vara för en dag så är det henne. Modevärlden borde ta efter. Idealet borde vara bystig, kurvigt och kvinnligt. Se så frisk hon ser ut och vilken sensualitet hon utstrålar. Jag hyllar det friska kvinnoidealet! Jag skulle vilja kunna köpa byxor som inte är designade efter en manskropp, där mina höfter inte får plats. Jag vill ha höga midjor som håller in buken i stället för att den ska valka sig runt byxlinningen. Toppar med korta ärmar som inte stramar åt mot huden och göra att mina överarmar ser dubbelt så stora ut och jag får dessutom svårt att röra mig i. Nej tack säger jag till mini modet och hej till kvinnolivet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0