Frossa

Snön bara vräker ner här i Stockholm, och från vad jag hör så är det lika i hela landet. Jag fryser så in i nordens mycket. Ligger här under täcket, men tjockstrumpor, huvtröja, stickad kofta och mysbyxor. Trött som ett as är jag också. Kan inte sova riktigt på nätterna och jag vet inte varför. Mina ögon svider, kroppen är lealös och munnen gäspar stup i kvarten. Men så fort jag lägger mig för att sova så blir jag klarvaken. Vissa nätter sover jag inte alls, andra till och från. I natt sov jag ostört men somnade väldigt sent och skulle upp och öppna på jobbet. Nu har mitt tandkött börjat ömma också.. GUD va jag klagar. Men jag undrar. VAd kan det vara för fel?!

Mitt i allt huttrande så ligger jag och funderar på den nya lägenheten. Hur ska vi göra med väggarna? Vilken färg ska man välja? Vad ska vi ha för soffa, soffbord, tvbänk osv.. Hur ska vi möblera i gästrummet/datarummet? Jag är så exalterad å det är så frustrerande att inte ha tillgåg till att åka dit och planera :)

Nu är det Leila och Lill-Babs på tven. De julstökar och det påminner mig om att jag ska göra ischoklad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0