Who needs a Versace bag

Ikväll ska vi ha flyttfest här hemma eftersom vi flyttar om två veckor. Helt sjukt att det bara är två veckor kvar! Men i alla fall så var planen att vi skulle ha befunnit oss ute på Ribban och spelat kubb och andra sommar spel. Men regnet faller som ledsna droppar från himlen och vi får hålla till hemma hos oss i stället. Lite dålig timing eftersom vi har visning i morgon.. men men, va gör man inte för en fest?!

När vi var på Systembolaget så hittade jag en underbar liten väska och eftersom jag är ordblind så läser jag Versace på väskan och blir överlycklig. Jag har ett leede på läpparna ända tills jag fotar och ser att det står vernissage... Hur kan man va så blind? Jaja, Pontus fick också ett lyckorus på ICA efter att ha köpt super mario, nu är han fast framför teven. Hoppas jag kan dra med honom till restaurangen sen för att äta bara.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0