Vett fri dag

Idag har varit en sådan dag då jag bara har legat på sofflocket.. (nästan) Jag cyklade faktiskt bort till Hanna & Patrik med en låda vin som blev över sedan helgen. Hem hade jag med mig en slagborr, en bok och ett växande begär av en kebbabpizza. Det var tur att jag kom hem och upptäckte att fiskpinnarna som vi skulle äta i kväll nästan var slut och ingen mjölk hade vi att göra spenatstuvningen på häller. Tro mig det var bra mycket lättare att övertala Pontus att åka på Amanos och köpa pizza än att få honom till att åka tillbaka till ICA. Jag beställde en Kebbabpizza special - den kommer sitta fin fint i magen och förmodligen bilda en mindre smickrande badring runt midjan, men med tanke att regnet fortsätter att ösa ner så att Malmö ganska snart ligger under vattnet och inte över så lär det ju förmodligen behövas.

I . L O V E . M A L M Ö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0